Spotřebitelská poradna časopisu dTest

8. 2. 2012

Neuspěli jste s reklamací zboží? Chcete odstoupit od nevýhodné smlouvy? Přišlo vám podezřelé vyúčtování za telefon? Nebo si jen nejste jisti, jaká práva jako spotřebitel máte?

Občanské sdružení spotřebitelů TEST spotřebitelům nabízí své bezplatné poradenské služby:

 Právní poradenství z oblasti spotřebitelského práva (reklamace, nedodání zboží v termínu, poškození oděvu v čistírně, předváděcí akce, ubytování v hotelu nižší kategorie, vysoké vyúčtování za energie, podmínky pojistných, úvěrových a leasingových smluv a jiné) na telefonní lince. Poradenství je zdarma, platí se pouze cena běžného hovoru.

Telefonní linka: 299 149 009

Provozní doba: Po – Pá 9 – 17 hod

  • Osobní právní poradenství v nově otevřené pražské poradně každé úterý od 13 hodin a každý čtvrtek od 9 hodin (nutné se předem telefonicky objednat)
  • Databázi nebezpečných výrobků volně zpřístupněnou na webových stránkách www.nebezpecnevyrobky.cz s možností si zvolit pravidelné zasílání nových informací k vybrané kategorii výrobků
  • Vzory – vybrané vzory právních listin a podání vypracované pro konkrétní účel (volně ke stažení na webových stránkách www.dtest.cz)
  • Publikace – např. tištěná Informační brožura o marketingových praktikách prodejců na předváděcích akcích určená zejména seniorům

web: http://www.dtest.cz/

Dozvíte se, jak postupovat při reklamaci a vrácení zboží, co dělat s nebezpečným výrobkem,  jak odstoupit od smlouvy uzavřené na předváděcích akcích či přes internet, jaká práva máte, když si vezmete spotřebitelský úvěr a mnoho dalšího.

Spotřebitelská poradna dTestu je tu pro vás.

 

spotrebitelsky_plakat

Děkujeme našim partnerům

Podpořte nás

Národní rada osob se zdravotním postižením ČR odvádí denně mnoho práce ve prospěch obhajoby práv a zájmů osob se zdravotním postižením, kterých je v ČR přes 1 milion. Pomozte nám dále fungovat a buďte součástí skupiny lidí, kterým není osud druhých lhostejný.

Podpořit